underwear go inside the pants

Min dag so far har gått från förjävlig till nice. det hela började med att jag igen inte lyckades vakna i rätt tid, fast den här gången på grund av min väckarklocka som av någon konstig anledning har sänkt volymen på sig själv. nåväl. på spårvagnen några hållplatser innan jag ska av kommer det på ett tiotal ungdomar som ska ta studenten idag och självklart skriker de så högt att jag svär på att jag kommer få tinnitus vilken sekund som helst. Det är för tidigt för skrikande kids, jag pallar inte så istället trycker jag mig mot ett fönster och får mordiska tankar. föreläsningen innan lunch är okey men jag håller på att somna och får som vanligt inte ner ett skit på pappret och så kommer äntligen rasten. god bless break. blablabla resten av skolan går finfint och påvägen hem innan jag går på vagnen är det ett flak med andra studenter som också är överdrivet glada. fast den här gången blir jag inte sur, jag blir också glad, för mellan deras skrik hörs Summer of 69 och den får mig alltid att må bra. nåväl. Jag hatar att diska.. och jag hatar speciellt när det inte finns något jävla diskmedel i disksvampen. varje gång jag ska diska så tar jag tag i svampfan och squeezar samtidigt som jag i mitt huvud ber om att det ska komma lite, om bara lite, skum. och varje gång det gör det så hjular jag (i huvudet), men när svampjäveln inte skummar så dör jag lite inombords. åh gud, mina i-landsproblem äter upp mig.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Väldigt mycket text du har. Jga kan inte läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback