why don't you babe?

vem är mark ronson? jag har totalmissat honom, eller det kanske inte bara är jag. nåväl. satte på mtv förut och hans video stop me började precis då. COVER! tänkte jag och hade smithslåten i huvudet samtidigt. jag brukar inte tycka om smithscovers så mycket, men denna satt jag och diggade till. videon är ganska fin och grejen är att det är en cover på två låtar, inte ofta jag hör sånt (förutom medleys men ja..) stop me if you think that you've heard this one before + you just keep me hanging' on. två gamla pärlor och den här snubben mark kommer och gör en moderna låt som blir bra. kudos!
idag ska gänget samlas hos jobring och fira/sörja robert och lova som på måndag flyttar till frankrike. hela sommaren ska de spendera, arbetandes, på en lyxyacht. okey att det är jobb, men för helvete.. yacht, franska rivieran, money... gud jag vill följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback