Allt du aldrig vetat om sex men varit tvungen att ta reda på själv.

jag kom nyss på att jag brukar vissla ibland när jag tänker på något snuskigt/opassande. jag vet inte hur länge detta har pågått eller varför? men det är lite roligt. jag kan inte ens vissla liksom, så det blir bara några falska toner och sedan slutar jag och börjar tänka på något annat. det är som en töntig reflex för att verka oskyldig liksom, spelar inte ens någon roll om jag är ensam när dessa tankar kommer upp, utifall att någon skulle vara där eller något så börjar munnen instinktivt att formas till ett ooo. jag skäms inte för tankarna, men på något sätt vill jag skydda dem typ, jag vill inte att någon ska veta vad det är för perverst som pågår i mitt huvud. jobbigast är det på föreläsningar eller spårvagnar/bussar, för då kan jag inte bara kräkas ut tre visslingar som om ingenting händer. hahaha, fan live and learn (about yourself) !

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha gud va kul. kan tänka mig det inte är så passande alltid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback