curiosity killed the cat

Nu har jag spelat backpacker i nästan tre timmar, its fucking addictive, mest för att jag inte hade någon att spela betapet med, men också för att det är nice och boostar min allmänbildning. Låter detta som en bortförklaring för min töntighet nu? nåväl. jag har bland annat lärt mig att hypnos i underhållningssyfte förbjöds 1916 i sverige. Jag skulle vilja bli hypnotiserad, inte för underhållning då men för att se om någon verkligen kan lyckas med att få mig att berätta om de allra hemligaste sanningarna om mig och allt annat som jag bara delar med mig själv. jag skulle också vilja besöka en spåtant och gå på en seans någongång, mest för underhållning, men också för att what the hell varför skulle det inte funka? weird shit som vi inte kan förklara händer, och vad vet jag? jag antar att jag är nyfiken..
Imorgon kommer stockholmspontus och hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback