waste your youth

I slutet av gymnasiet fick vi göra olika slags tester på biologin och jag kan stolt säga att jag var bra/fick bra resultat på nästan allt. min kondition suger, det är det enda, men den har aldrig varit bra, och jag planerar inte att springa mycket i mitt liv. blodvärdena var det inget fel på och inte heller lungkapaciteten. Innan jag skulle blåsa retade kidsen mig och sa att jag bara kommer komma upp till typ 2 liter och sen få en hostattack på grund av min rökning, men jag kom upp till nästan 5 liter, typ 4,7 eller ,8, minns inte exakt. jag skrattade högt i allas ansikten och gick ut för en cigg efteråt. sedan testade vi också reaktionsförmågan för syn, hörsel och känsel. en person skulle hålla i en linjal och släppa den mellan den andra personens fingrar, så skulle man alltså fånga den så fort som möjligt. först fick man se den falla, sen blunda och lyssna till ett ljud, och tillslut skulle någon peta på ens knä eller whatnot. hursomhelst! jag klarade allt galant, fan jag kunde t o m fånga linjalen snabbt med fötterna. Jag undrar hur länge till jag kommer vara i så god form som jag verkar vara i nu. hur lång tid det tar tills jag känner cancern växa inombord eller tills jag inte längre kan minnas vad jag gjorde igår. Tills jag hostar blod. "Jaja, den dagen..." säger jag, och fortsätter tära på min unga kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback