I feel like going home but at the same time I don't.

filmen igår var nice, vi såg pirates 3. ganska rolig och snygg, lite förutsägbar och sådär men yaya det var asnice att vi fick sitta i mitten på balkongen fastän vi kom dit precis innan den skulle börja. bästa platserna ever. ah. Den slutade lite efter två och jobring körde hem mig. jag bad honom sätta på våran låt och vi lyssnade på den hela vägen. perfekt billåt. han fick höra texten, jag satt och pratade med i låten medan han körde. det var mörkt, knappt några bilar ute. och jag pratade på rumänska medan han körde och lyssnade. det var fint, det kändes konstigt på ett bra sätt. att sitta i en bil på natten, påväg hem från bion med en av mina käraste vänner, och ha en monolog på ett språk jag älskar, titta ut genom fönstret och bara prata om något personligt, en text som ligger nära, högst personlig. Det var fint när jag var klar och frågade vad han tyckte. asbra sa han på ett ärligt sätt, fastän han inte fattade ett dyft. detta kommer bli grymt sa han. jag håller med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback