It´s like "hee haw" with lazers.

Mina föräldrar är på fest, anna jobbar till sent och eftersom jobring, kräz och madde dissat mig för att umgås med släktingar får jag kolla på melodifestivalen själv. nåväl, its cool. vin chips och en storbildsteve räcker som sällskap ikväll.
Igår var nice förresten, träffade jobring för första gången efter hans roadtrip i usa och han berättade om hur sjukt det varit. ett psykadeliskt äventyr med galna amerikaner, droger och demonstrationer där kids hade sex framför poliser. alla mina fördomar besannades. Efter några öl började vi diskutera vår rumänienresa. jobring är väldigt sugen på att åka dit och uppleva rumänien med mig, gå dit jag brukar gå, sitta där jag älskar att sitta. Jag vill mer än gärna ta med honom till alla ställen som jag pratat om och jag hoppas det blir av, please july give me what i want.



later on...

nu är det klart, serbien vann och min älskling, den söta kvinnan i rött: Georgien (jag vet inte vad hon heter?) kom inte så högt som hon borde. men jaja. all in all, en del bra låtar, en del otroligt sugiga, en helt vanlig eurovision liksom. och jag stör mig fortfarande på kommentatorerna som måste klaga på att östländer ger östländer röster när skandinaverna är precis likadana, tolvor från alla våra grannar men då hurrar dem såklart. jobbigt med hyckleri. men nu, en gammal favorit!
Lane Moje


Shake it up Sekerim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback