missing

För mer än två veckor sedan kidnappades den lilla flickan Madeleine McCann från ett hotellrum i portugal. varje dag sedan hon försvann har jag läst om henne i metro. läst om hur de fortfarande inte funnit henne, och varje gång jag läser ägnar jag någon stilla minut till att önska att de snart hittar henne, levande. men varje dag försvinner en bit hopp. jag är alltför cynsik för att verkligen tro att hon kommer återförenas med sin familj safe and sound. livet är inte en film you know. idag hittade jag inte hennes namn i metro, jag undrar varför. kanske är storyn för gammal för att dra till sig läsare, kanske är det ingen som bryr sig längre.

Kommentarer
Postat av: ukstoppa stefan ihjf

hehe tro mig den ar inte for gammal..har snackar man inte om nagot annat an maddie..MADDIE MADDIE MADDIE
fan, sure, det ar hemskt, jag lider arligt och sincerely med familjen, men hon ar inte den enda ungen som forsvunnit. Vet du hur manga barn som kidnappas varje dag men som det inte skrivs om??
varlden ar orattvis...

2007-05-25 @ 15:16:19
Postat av: Irina

här snackar ingen om henne typ, jag har inte hört någon ialf. nåväl, ja, jag vet att det inte bara är hon, men du vet, när man har ett namn och en bild är det lättare att känna det, att veta. och yes, for fucksake! världen är orättvis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback