nothing old but something new

idag är det en dansk gästföreläsare som snackar om "makeover-tv" i skolan, men jag är tydligen inte där för att lyssna. stefan sa att det egentligen inte är viktigt för kursen men att det vore roligt ifall alla kunde komma, och jag känner mig alltid så skyldig när han säger så. ifall jag skulle gått skulle jag liksom inte gjort det för min egen skull utan för stefans, och det är fan löjligt. så nej, jag struntade i det. satt uppe till sent och kollade på stand ups men jag vaknade ändå några minuter innan åtta, innan klockan egentligen skulle ringa. jag hann fundera i någon minut, sista chansen irina ska du gå eller inte? jag somnade innan jag funderat klart. nåväl. sedan ringde någon jävel vid tio och väckte mig. jag hatar sånt, när det ringer och ingen svarar och jag sover och drömmer säkert om något nice, och så när jag väl förstår att det ringer på riktigt och jag makar mig upp för att svara så slutar det ringa. fan! sen kunde jag inte somna om heller. mh, klockan ett ska vi se på film ialf, persona och sen ronja bögardotter (yes i said it!), jag ska förmodligen dra till capitol då och kolla, ialf på den första filmen. jag har sett ca 30 minuter av ronja och jag tycker inte om den. det är konstigt att man inte får ogilla den, typ allas reaktioner när jag säger det blir: VA?! HUR KAN MAN INTE GILLA RONJA!? Du kan inte inte tycka om ronja, vad är det för fel på dig osv.. egentligen är det inte ronja jag har något emot utan de där jävla små trollen som är bland de vidrigaste och äckligaste grejerna i film ever. i cant stand them! så förlåt ronja, men jag vägrar, jag trivs med att inte tycka om dig. jaja, jag tycker att det är måttligt roligt att en bisexuell tjej från london som hittade mig på youtube stöter på mig. äntligen lite action! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback