scratch that crotch!

klockan nio bänkade jag mig framför annas teve med en stor salamipizza och kollade på top model. jag stör mig egentligen på det men det är så underhållande, i can't help myself. fan att amanda åkte ut och bla bla... i pausen (en av många, tack tv3) såg jag en av de roligaste reklamerna på länge. det var en anti-svamp reklam, en tjej dansade runt och sjöng med hörlurar i en lägenhet, då och då kliade hon sig i skrevet och när hon blundandes var inne i ett scratch-marathon kom tre killar in i rummet och tittade förvånat på henne. jag skrattade högt. hon var liksom så söt och killarna såg så bortkomna ut, men samtidigt nyfikna. typ oh my goodness en tjej kliar sig i skrevet really intensivt! ah yes.

solen är det ultimata lyckopillret och jag är bara på bra humör konstant, det är inte ens jobbigt att åka spårvagn fullt med främmande och äckligt folk längre. jag kan bli så himla glad nu för tiden över att se någon som ser ut på ett visst sätt, som ler mot mig, eller som bara är. idag på spårvagnen hem var det en 20något årig mörk kille som höll på att leka med några dagiskids. jag blev betuttad i honom och kunde inte släppa blicken eller sluta le. det var så fint att se honom skoja med barnen och se hur rolig de tyckte han var. fan jag blir nästan avis på madde för att kristoffer har en liten pojke på två år som avgudar henne. jag vill också ha en kille med en son! bara för ett tag eller så. hah

jaja, imorgon ska vi se två filmer, herr arnes pengar och en stilla flirt. den sistnämnda såg jag och några till på rasten idag, lite smårolig ibland. jag funderar över om jag ska strunta i att gå imorgon, orka åka till capitol för att se en förmodligen tråkig svensk stumfilm om någon snubbes pengar. Det är lite skamligt att jag inte har sett en enda film på hela svensk film kursen, men är det värt att plågas i två timmar för det? vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback