shut up square!

Jag försov mig imorse och vaknade vid tio ur en mardröm. Innan jag lade mig hade jag kollat på Criminal Minds där en maniac kidnappade, torterade och slutligen dödade folk. Han höll dem inlåsta i en stor anläggning, ett gammalt slakteri och de fick några timmar på sig att försöka ta sig ut, men alla misslyckades i sista sekunden eftersom maniacs inte kör efter fair play. Nåväl, min dröm liknade avsnittet fast det var jag själv som var instängd i ett enormt hyreshus som bara bestod av trappuppgångar och hallar. Jag sprang förtvivlat upp för trappor, ner för trappor, in i dörrar ut i dörrar men blev bara mer panikslagen efter varje steg. Alla dörrarna var märkta med en siffra också och av någon anledning sa jag till mig själv att sju är nyckelsiffran, jag sprang in genom alla dörrar märkta med sju, en efter en, och tillslut tror jag att jag tog mig ut. jag minns inte riktigt för jag vaknade upp precis när jag sprang igenom en sju-dörr men det såg ut som solljus från andra sidan så, yeah vi säger väl det. Jag hann inte tänka så mycket på drömmen när jag vaknade för jag var sur på mig själv över att ha försovit mig igen, men nu när jag tänker på den blir jag nervös. jag både hatar och älskar mardrömmar. De fyller liksom olika funktioner, 1. att göra mig vettskrämd 2. att få mig att älska verkligheten när jag vaknar upp. nåväl, oavsett om det är värt det eller ej kan jag inte styra mina drömmar och faktum är att jag drömmer mardrömmar oftare än lyckliga drömmar (jag kan såklart inte for sure veta det för jag minns inte allt jag drömmer, men jag kommer ihåg fler jobbiga drömmar än lyckliga). Ändå älskar jag att drömma och jag tycker faktiskt mer om mardrömmar än riktig fina eftersom de fina får mig att hata verkligheten, och det är trots allt den jag spenderar mestadels av min tid i. De grymmaste drömmarna är dock de som är helt sjuka och får mig att ifrågasätta min mentala hälsa. Såna som man vaknar upp ur och det första man tänker är: Vad är det för fel på mig?!
fantasin har inga gränser whatsoever, i love it.

Kommentarer
Postat av: kukuk fitta cunt pastej schmorgas bourd

"ISSA Personal Trainer
The Leader in Fitness Certification Become a Personal Trainer "
... WTF?????

2007-05-16 @ 18:00:55
Postat av: Irina

hahahahhaha?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback