vreau să strig, să te sparg

ah jag älskar den nya låten som jobring och jag gjort (mest han då, but still). det är en perfekt billåt. en sån man lyssnar på ganska högt i bilen när man en kväll bestämmer sig för att köra ut från stan och kanske aldrig komma tillbaka. jobring ville att detta skulle bli våran första rumänska låt, och jag höll med. skrev en text och spelade in min röst för att höra hur det funkade. åh gud vad jag hatar min röst, men den låter ialf bättre på rumänska än svenska. på svenska låter jag helt jävla uppstoppad och knarkskadad, jag fattar verkligen inte hur man kan orka lyssna på mig. men jaja, på rumänska är det okey, det är lugnt. ibland låter det som att jag rappar dock. hahaha, we can't have that! så det får väl fixas, jaja. fan. jag älskar den jävla låten och jag vill spela in nu nu nu, kom hem från stockholm jobring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback