What's with today today?

Har precis sett Empire records för typ åttonde gången. så jävla mysig film! jag älskar när A.J står på taket och tränar på vad han ska säga till Cory, hur han ska förklara sin kärlek för henne. "You know that feeling when you get out of a warm bath... well... you make me feel like a bath?" aah, och sen när han väl snackar med henne så frågar han om hon minns den dåliga dagen då Mark råkade sätta igång alarmet och hon hade på sig den där blåa kjolen som han hatar. han fattade då att ifall han älskade henne i den där fula kjolen så fan, då är det på riktigt. Så jävla simpelt och fint, love it. tonårskärlek liksom. Den kunde inte slutat bättre heller, alla dansar på taket till The The - this is the day. Så nu mår jag bra! ledig idag och solen lyser på mig genom persiennerna. om ett tag slutar jobring och då ska jag hem till honom. imorgon är sista föreläsningen i b-kursen ever, och när nästa vecka är slut är det sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback