you've gotta get a spermguard for your keyboard

det är något fel på min vänsterhand. Om jag böjer den framåt och liksom vickar på den så knäcks det till i handleden. Ifall jag vore kille skulle jag trott att det var för att jag runkade för mycket med den, men jag är tjej och dessutom högerhänt. so what the heck? det oroar inte mig direkt, det är snarare ganska kul. ibland när jag inte har annat för mig sitter jag och vickar sådär, och ser efterbliven ut. feels good. men ja.. b-uppsatsen är inne och jag ska opponera på pontus, haha! jag ska vara en bitch och totaltracka allt han skrivit, eller kanske inte. jag hatar att kritisera andras verk, speciellt vänners, speciellt när jag vet hur mycket tid och möda de lagt ner på det. mh, min opponent är polackkvinnan, anna heter hon tydligen. jag har inte direkt snackat med henne så jag vet inte hur hon är men hon känns hård. i don't know. jag kanske borde ta med våtservetter just in case.

Kommentarer
Postat av: stefan...................

det ar sa DET SKA VARA! polacker=hardingar

2007-05-29 @ 13:59:54
Postat av: Irina

haha ja det har ju redan du lärt mig, hardarse..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback