je suis tres occupé!

Idag blir dag tre av intensiv franskainlärning och jag kan knappt vänta tills det blir morgon och jag vaknar upp med ny lust. Det har hittills gått bättre än förväntat tack vare Michel Thomas, je peux parler un peux francais liksom, eh.  hursomhelst så har jag slutat jobba nu, och det är lite tråkigt eftersom jag verkligen connectade med en man sista dagen (han är gift och har kids så nej det var inte så..). Han kom in i rummet när the only mistake spelades på datorn och frågade om det var min musik, efter det visade det sig att vi hade mycket mer gemensamt. Hur gammal är du frågade han, nitton sa jag. "Nitton?! Och redan så bra smak? Nu har jag fått tillbaka min tro på mänskligheten..." hah! det känns bra att veta att man inte nödvändigtvis kommer att förändras drastiskt efter trettio (och ändå inte bli ett förnekelseoffer).
-
the descent och silent hill ikväll med kidsen, nice. den förstnämnda var inte lika läskig den här gången, så nu kanske jag kan sluta få för mig att de där äckliga varelserna kommer klättrandes upp för altantaket när jag röker vid fönstret om nätterna. förhoppningsvis. i silent hill var det i stort sett bara de religiösa fanatikerna som fick lida, så no worries there.. yesyes.
nånå, je suis désolé mais, je dois dormir parce que je suis tres fatigué,
bonne nuit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback