We all think you're the best show in town, we follow you around.

Okey jag har aldrig tyckt om pojkband förutom när jag var liten och BSB was the shit, men fan, from the heart med another level fångar mig alltid. uh, im such a pansy. jag har svårt att erkänna det för mig själv men ifall någon kille hade ställt sig på sina knän framför mig och börjat skråla på refrängen skulle jag smält där och då. hahaha! nej, jag är seriös. really, jag skulle inte sagt nej. det är så otroligt klyschigt att det skulle funkat. nå nå. hade en väldigt konstig dröm som involverade en frisersalong, en asdyr hårfön, ett gäng kriminella, några söta snubbar och en väldigt attraktiv tjej. jag försöker minnas den men det är suddigt, hursomhelst så liknade den inte något jag drömt innan, det var ett annat stuk liksom, känns som att det var någon annans dröm.
jaja nästa vecka åker jag till maldiverna med syrran. good times.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bsb?

Postat av: Anonym

Aha me dont know, lyssnade på raegge när jag var liten.

2007-11-29 @ 03:44:59
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback