it matters/it doesn't matter.

pushing daisies - det nya dead like me. mer fantasi och saga, tillräckligt mycket verklighet. love love love it! heroes s2 har börjat, och snart kommer även scrubs. det är höst men förutom kylan stör det mig inte, konstigt nog. jag hatar hösten, men nu känner jag mig mest numb. whateva
roligt ute igår, jag och madde dansade fuldansen och när madde böjde sig ner på ett konstigt sätt så tog en kille bredvid tag i henne.
Han - Jag trodde att hon höll på att ramla!
Jag - Nejnej vi dansar bara fuldansen, det är lugnt!
och madde var så full att hon bara dansade vidare och imorse mindes hon nästan inget. lovely..
Innan det var det en påträngande snubbe som dansade med madde och kom till typ second base, men missade första, eh? ialf, madde viskade HJÄLP MIG i mitt öra och när jag bad killen att snälla sluta dansa med min flickvän så gav han mig tummen upp och försvann. ah. yes.

jag har börjat extrajobba hos daddy. det är monotont på ett väldigt trevligt sätt. antingen lyssnar jag på min mp3 eller så snackar jag med dem runtomkring om film och musik. + att kaffeautomaten är wunderbar, och att det finns en prettyboy jag kan kolla på. det är så det ska vara liksom, minst en man kan iaktta. no strings no demands. goodtimes.

jobring har flyttat till biskop, så nu har vi fem minuter ifrån varandra. när det blir varmare ska vi cykla tillsammans. yeye.

Kommentarer
Postat av: shadi

jag kan Verkligen se det framför mig.. haha vad jag älskar fuldansen.. :) (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback