forever is over

jag är fortfarande vaken för jag vägrar att lägga mig. lika fort som jag somnat kommer jag vakna och därmed börjar en ny termin. alltid skolångest efter sommarlov, fastän det är jag själv som valt detta. och det handlar inte direkt om skolan i sig, ok det blir jobbigt, c kurs, bla bla, uppsats, bla, alla grymma lärare är typ borta och jag orkar inte lyssna på de andra, Bla. Bla. det handlar snarare om det som händer efteråt. det stora frågetecknet.  efter gymnasiet hade jag det redan planerat, a b och c. men efter c då? det är lugnt att inte veta vad som händer till helgen och i sista sekunden hitta på något spontant. men om jag inte har någon aning om vad jag ska ta mig till om 6 månader får jag panik. det spelar ingen roll hur alla säger att det blir som det blir, och inte som man tänkt sig, thats bull. det blir snarare vad man gör det till och ifall man inte gör något blir det inget. så vad ska jag göra.
jag hatar att ha drömmar och mål som jag själv inte vågar förverkliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback