lovers lane

söndag, alltid dessa söndagar. jag hade planerat att inte göra något, bara återhämta mig från helgens shenanigans, men så åkte madde hit. vi satt på trädgården med varsin cigg och funderade över något bättre att göra. jag föreslog en biltur och fick min vilja igenom. tog med en grym blandskiva and off we went. först till flunsåsparken, en cigg där och madde dansade fuldansen till "do the whirlwind". "det måste finnas ett bättre ställe, vi måste hitta någon mer avskiljd plats, med bra utsikt". ramberget förstås. det tog en stund, madde körde fel, jag pekade åt fel håll, vi åkte runt i cirklar och så vidare, men tillslut kom vi upp, och det var perfekt. Vi satte oss på en sten och tittade ut, en dimma låg över stan och det var perfekt. som i highschool filmer, en plats där man tar med sig sin sweetheart. om man ska ha sex i bilen så är det liksom dit man åker. yeah. perfekt

Kommentarer
Postat av: s

fuldansen... :) jag saknar er mycket.

2007-09-26 @ 01:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback