yeye

bla bla personalfest på kontiki= billig öl, sen gratis buss till bagheera som visar sig vara keybar = gay. men gratis drinkar funkar anyways, speciellt om man får blanda själv. yeh. sen spårvagn hem, en mörk man satte sig bredvid när jag tog upp mp3n och jag frågade om han ville lyssna med mig, yesyes. vi började snacka, jag minns inte om vad, så lyssnade vi på prince igor, put yr trust in the lord och november rain, sen bad han om en cigg, och vi snackade om cigg. jag hade rökt i fler år än honom så han frågade varför jag fortfarande rökte. b'cause i like it, feels good, sa jag, och han sa: maybe you'll teach me to love it as much as you... sen var jag framme och gick av. nå nå.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

ey...ses nasta vecka..kommer redan pa mandag ;)

2007-10-03 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback