"I got the Lord'ah, I got the good Lord is going down on me"

Charlie: come on what do you want me to do?
Mac: I don't care.
Dennis: yeah, get a job.
Charlie: Oh get a job? Just get a job? I'm gonna strap on my jobhelmet and squeeze down into a jobcanon and fire off into jobland, where jobs grow on jobbies!

aaah i'm in luv with charlie, och dennis också för den delen. jag önskar att it's always sunny fortsätter tills jag faller ihop och dör, can't wait tills säsong fyra kommer. AAH! och det är klart att man måste fixa
en sån här tills dess. night man borde bli en hit i gaykretsar och när den dagen kommer, then i shall convert. jag har kollat på alla avsnitt om och om igen i typ en vecka nu, det går inte att tröttna. kan det blir bättre? kan det bli mer hysteriskt? kommer charlie äntligen få ihop det med cafétjejen?! i'm dying to find out. jag kan sitta och skriva om den grymmaste serien ever ett bra tag, fast jag går nog vidare nu..
idag har jag varit vikarie igen. i hemkunskap, wehoo.. först nior sedan sexor. "hur kommer det sig att vi får ha en söt vikarie som du idag?" frågade en kille i nian, haha värsta casanovan! och killen i ruttas klass som typ har en crush på mig skrek över hela bamban: IRINA KOM OCH SÄTT DIG HÄR! men jag tackade nej och satt själv, ville hellre äta ifred och fortsätta läsa boken som jobring gav mig: Djävulen och fröken Prym. Inte mycket kvar nu och det börjar bli riktigt spännande. men ja, jag älskar att vara vikarie, okey att kidsen ibland är helt extatiska och inte kan sitta still eller hålla käft, det är fortfarande det bästa jobbet jag haft so far. egentligen skulle jag nu också skrivit om helgens bravader men eftersom jag och krääzie blev waaaay tooo wasted i lördags på vår privata lilla tequilashots-till-RENT förfest (reglerna var: tequila rose när någon brast ut i sång, vanlig tequila när någon började snacka om aids, long story short: de båda flaskorna tog slut innan filmen), så blev det aldrig någon utgång. men det är lugnt, jag går ändå ut för mycket, det börjar bli uttjatat. gud uppfinn nåt nytt.

Day Man (aaAAAaaahh!!!)
Fighter of the Night Man (aaAAAaaahh!!)
Champion of the sun (aaAAaaahh!!
You're a master of karate
and friendship
For everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback