junkyard cat

jag hade hundra olika drömmar inatt men endast en fastnade, och vill inte försvinna. jag låg och vilade mig på en strandkant vid en liten sjö, solen lös och luften var varm, jag kände att jag mådde bra, i harmoni liksom, men var samtidigt mycket trött. ögonen säckade ihop och jag började domna bort, men så hörde jag något och öppnade ena ögat lite halft. en enorm krokodil trampade upp ur vattnet några meter ifrån mig och på mindre än en tusendels sekund blev jag panikslagen och vaknade till. krokodilen fick syn på mig och började självklart att komma efter mig. jag kravlade mig upp på en sanddyn och hann precis dra upp benen innan krokodilens tänder fick tag i dem. jag var dödstrött men hade ju ingen tid att ta det lugnt. började springa, krokodilen kom efter och när jag sprungit runt halva sjön tittade jag bakåt för att upptäcka att krokodilen blivit bortjagad av en stor brunbjörn. brunbjörnen hade självklart fått syn på mig medan jag sprang och kom efter mig med snabbare steg än krokodilen. jag höll på att svimma av trötthet och panik men fortsatte ändå, in i skogen. efter ett tag stannade jag till, andfådd och slutkörd. jag tittade bakåt igen för att upptäcka att brunbjörnen var borta, istället satt det en katt några meter ifrån. den såg helt sjuk ut, liksom förvriden, med smutsig lurvig päls, sylvassa tänder och crazy eyes. jag stirrade på den och blev helt paralyserad, mina ben ville inte röra sig mer. katten tog sats och hoppade på mig, jag försökte försvara mig så gott jag kunde med händerna men den bet och rev och fräste som en maniac. jag lyckade smälla till den några gånger och pälsen blev efter bara någon minut helt blodtäckt, likaså mina armar. sen vet jag inte hur, men på något sätt lyckades den riva ut sitt ena öga, fast den var så inne i fighten att den trodde det var mitt öga, så..katten började äta upp ögat, sitt egna öga. och denna händelse är det värsta i hela drömmen. jag kan inte förklara hur skräckslagen jag var, hur äckligt hemskt det såg ut: en grotesk blodtäckt lurvig psycho katt, med ett galet öga och ett svart hål där det andra borde sitta, tuggandes på sitt förlorade öga med spetsiga tänder. gud, ljudet av tänderna som tuggar på ögat, som brosk fast klibbigare..fan jag mår fortfarande konstigt. och varför drömmer jag alltid de mest bisarra drömmar när jag somnar med alkohol i blodet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback