No phone no pool no pets, no cigarettes.

har precis (finally) kollat på a beautiful mind med mamma, mot slutet grät vi båda som småbarn, nuff said.. under nyhetspausen sa dem att den där flickan engla som det stått om i tidningar hittats död, och mannen som varit misstänkt har erkänt. pappa reagerade starkt och med ilska. han fattar såklart inte, som många andra, varför mannen gjorde som han gjorde. "Vad hade den lilla flickan gjort honom?" "varför...?" osv, men sådana resonemang har jag för längesedan avkastat. för det finns sällan bra anledningar till sånt här. VARFÖR INTE, liksom.. världen är ju sjuk, thats it. Och så fortsatte pappa med "om jag fått chansen skulle jag slagit ihjäl honom", och jag håller med. Mamma säger: "Nej, det skulle du aldrig klarat av". jag tänker efter, nej jag skulle inte gjort det, för jag är för fysiskt svag, men ge mig istället en pistol och jag lovar att inte fega ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback