as if i was naked, holding a gun

jag drömde den mest actionfyllda drömmen på länge. min pappa var knarksmugglare (fast han var inte min riktiga pappa, utan någon slags drömpappa, och jag var inte jag, utan någon atletisk, hunkig 25 årig snubbe.) ialf, jag tror jag dödade en bad guy, det var sjukt. skitsamma, det går inte att beskriva drömmar så som de var, denna förvirrade mig, thats all. SÅ, sarah berättade nyss att hon och några till hittade lappen, som jag skrev i gymnasiet och lade under en takplatta, idag. haha! fan det tog typ 2 år för att någon skulle hitta den, jesus! den var inte ens välgömd, men jag antar att kidsen i skolan inte kollar upp i taket som jag gjorde på den tiden. nånå, minns inte vad jag skrev, något om studenten säkert..och plötsligt saknar jag gymnasiet. jag tänker sällan på den tiden, men nu slog det till, ett litet nyp i hjärtat. varför måste allt som varit glorifieras i huvudet och kännas så simpelt och skönt? det var tufft ju, alla fysik och matteprov som jag haikuade mig igenom..uh. jag har tenta imorgon, och jag slår vad om att denna inte är lika svår i jämförelse, men ändå känns det som varit som a piece of cake. så dumt.

-

igår addade en snubbe från österrike oss på myspace, 1981 kallas han och Voices är så.. jag vet inte. det är en sån låt jag fastnar för direkt och aldrig kommer att få bort. love love it.

-

jag började tänka på den egyptiska kyparen idag igen, and i laughed like a little girl. jag hatar att jag förmodligen aldrig kommer att få se honom igen, att jag aldrig fick röra honom. yeah..forget it.

-

jag har lovat mig själv att så fort jag hittar en kille som kan franska så ska jag spela in kortfilmen som legat och väntat i snart ett år. det finns minst tre färdiga manus som jag längtar efter att kunna spela in, men det går ju inte själv, jag behöver folk. PEOPLE! vart hittar man folk som ser ut som man vill att de ska se ut, som är så som man vill att de ska vara, vart? jag hatar att vara så begränsad, att inte kunna göra det jag vill pga pengar och shit.
to hell with it

image37
image38
Det är såhär det borde vara: Soligt, sminklöst och med en öl i handen. REAL

Kommentarer
Postat av: shadi

jag är så avundsjuk..

Postat av: shadi

skriv tillbaka på din egen.. det är bättre :) aa avis på resan.. like hell.. jag o ruths sågs själv den dagen.. jag hamnade i chock när jag fick veta att ni bara dratt sådär... bastards! :)

2008-02-25 @ 00:55:21
URL: http://shejd.blogg.se
Postat av: Irina

hehe, jag var också rätt chockad över det, vi hade ju inte planerat det eller så, madde bara ringde upp och sa nu åker vi och jag sa konstigt nog Ja! men jag hoppas ni hade det nice utan oss ialf, vi får strukturera upp något annat!

2008-02-25 @ 08:40:39
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback