Boy you must be tired cuz you've been running throu my mind aaaall day

har hört så mycket grym musik i egypten, och nästan all kommer från buddha bar skivorna. första kvällen när jag och madde stod vid hotellbaren var det någon otroligt bra låt som spelades och jag frågade såklart den sliskiga bartendern vad det var. buddha bar förklarade han, men jag har hittills inte lyckats hitta just DEN låten, eller så har jag det, men mitt minne har svikit mig, nånå. victor malloy - girl in the hood, bliss - wish you were here och mars lasar - sacrifice, för att nämna några, är värda att kolla upp. meeelllooow
idag mådde jag förövrigt löjligt bra, bara för att solen sken lite på mig när jag satt vid näckrosdammen och för att en hund hoppade i vattnet och ville joina ankorna (medan hussen stod och skrek). hah! plea-sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback