faith and begorrah!

Så jag vaknade upp imorse runt åtta i linné hos en kille som heter Måns, (haha äntligen Måns!) väckte krääz och vi smög ut (jag lämnade en lapp) och lunkade hem, still drunk. Walk of shame liksom, haha, oh well. och nu är jag helt splittrad i huvudet, för jag tänker på igår och jag tänker på imorgon, då jag och madde är i egypten. vi bestämde oss out of the blue att dra iväg på en sista minuten resa i förrgår, och nu måste jag hinna packa, dra till forex och hämta min systers snorkel. AH! men det är värt det, jag har solabstinens efter maldiverna, screw you sweden!

Well i've been up all night again
Party-time wasting is too much fun
Then I step back thinking
Of life's inner meaning
And my latest fling
It´s the same old story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback