i only have eyes for you, dear

idag tog kursen, finally, slut! och det har varit en lovely dag från början till nu (förutom runt fyra på morgonen när jag vaknade och fick för mig att jag såg en stor spindel i sängen vilket ledde till ca en halvtimmes frenetiskt (panikslaget) letande bland lakan och täcke, men ja, det gills inte) idag fick vi presentera verken/byggnaderna och shit som vi hade analyserat. jag var såklart sist i min grupp och jag snackade minst av alla också, orka tjata om något oväsentligt som ingen ändå lyssnar på för att alla är trötta i huvudet av att ha gått runt under den stekheta solen från kl 9.. ye, det gick bra ialf... sen tog jag martin joel och karolina några öl på flygarns vilket var nice. så skönt att vara full runt fyra for a change.. och just ja! martin gav mig en tavla, som han målat, föreställande anton newcombe och den är såklart löjligt snygg! så nu hänger herr newcombe över min säng och jag hoppas såklart att jag kommer drömma fler cepe drömmar om honom (t ex att vi åker rullskridskor i amsterdam, eller att han vill skaffa barn med mig? hahahaha) Nånå... runt åtta bestämde jag mig för att cykla bort restruset, jag åkte först till hamnen och satt där en stund, sedan åkte jag runt halva hisingen typ, bl a till parken vid ramberget som jag och jobring upptäckte i lördags när vi satt där uppe. jag fattar inte att jag inte hittat den tidigare? det är hur mysigt som helst, finns en liten konstgjord damm och allt. det var ingen där då så jag fick sitta och njuta för mig själv. ah yes..innan jag åkte hem gungade jag lite vid parken härborta och lyssnade på bjm. jag kunde inte sluta skratta.
life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback