pink love

ahhh, kom nyss hem. har hängt med anders och martin igen, vi tog en öl vid kanalen (EN och jag är härligt berusad still..) jag älskar sommarkvällar! nästan varje dag denna veckan har jag träffat anders på kvällen och vi har hängt och njutit av vädret, det är så löjligt nice. och jag går fortfarande runt med ett fånigt leende överallt, inget bothers me no more. mmhhh
på spårvagnen hem träffade jag scott och jag har aldrig sett honom så full, det var väldigt underhållande! när han gick av ställde han sig vid dörren och gestikulerade med armarna samtidigt som han vrålade, sen gjorde han grimaser mot fönstret och jag gapskrattade medan alla andra resenärer kollade snett. hahaha,
SOOO COME OOOOON!
imorgon ska killarna spela på henriksberg, it shall be nice. och på lördag, ja vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback