some things are best left unsaid

om en timma drar jag till centralstationen. jag har inte sovit något, för what's the point? har istället kollat på filmer. death at a funeral (funny!) och så igby goes down och into the wild, igen. nu lyssnar jag på smiths, still ill. så does the body rule the mind or does the mind rule the body? i think i know.. men jag försöker att inte tänka på det, amsterdam nu, AMSTERDAM! hahaha i can't wait tills jag sitter på ett bohemiskt cafe och iakttar alla "pundare" med sina special brownies. jag hoppas för guds skull att några av mina fördomar besannas ialf.. jajjajaajaja, jag är så trött att jag känner mig halvfull.
godmorgon och hejdå göteborg.

Kommentarer
Postat av: cath

I loved your video Satie/Duras, i shared it for my blog.



Thanks a lot... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback