c'est la maaaaaaniee!

såå, kom precis hem från vive la fete konserten, (left-over-drunk) aaaaaahhhh!! och jag som tyckte att de var grymma i somras på gbg kalaset, jesus. igen spelades alla mina favorit låtar, fast ännu bättre.
(medan en låt avslutas:
classe - hoppas de spelar assez
jag: vaaa?
classe: assez!
jag: jaaa! GUD JAAA! (låten tar slut, assez börjas spelas)
classe&jag: AAAAAAHHHHHHH!!!!!)...
(assez börjar ta slut:
jag: aaahh fan de måste spela noir desir!
lova: jaaaa! (assez tar slut, noir desir börjar spelas)
jag&lova: AAAAAAAHHHHHHH!!!)
Och ja, ni fattar. Det var förjävligt bra. jag förstår fortfarande inte hur bra det var.
classe stack innan finalen, men jag lova och kajsa var kvar (wunderbaahhr!). efteråt tog vi en till öl och satte oss på några pallar. vi snackade om hur bra det var och jag fick syn på en mystisk dörr, så jag föreslog att vi skulle ta oss in. den hade något kodlåsgrejs på, men var öppen, så vi gick in och kom till en hall med fler dörrar. de flesta var låsta men så kom vi tillslut in i en, den ledde till ett rum precis snett nedanför scenen. och vi tänkte: fuck it, it's good enough, och satte oss ner. vi rökte en cigg, tog några kort och hade the time of our lives, tills någon taskig snubbe fick syn på oss och sa: ni får inte vara här?!. yah, nånå.
är jag hemma nu? mitt huvud är fortfarande fast i spelningen, jag är halvdöv, and i like it.
C'EST LA MAAAAAAANIE!!!!

Kommentarer
Postat av: shadi

lägg in ett youtube klipp på dom dåååå.. såhär kan du ju inte göra!

Postat av: Irina

jag spelade inte in något, tog bara kort. men det borde redan finnas massa youtubeklipp med dem, leta upp!

2008-03-28 @ 11:27:53
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback