Like a declawed pregnant cat on a porch swing idlely swatting at a fly on a lazy Sunday afternoon.

jag har inte mått riktigt dåligt på evigheter och det börjar störa mig. jag behöver ju lite bittert för att njuta av allt det söta, men no nothing! (om man inte räknar med ångesten jag vaknade upp med i lördags, fast den är ju helt borta nu så..mh) jag är inte kreativ när jag mår bra, jag gör inte mycket när jag mår bra, it sucks to feel good! ialf for no good reason, det har ju inte direkt hänt något fantastiskt så varför går jag runt och bara mår bra, är nöjd och okrävande? hängde med jobring idag och han fastställde att han flyttar till stockholm i juni, men inte ens det gör mig helt nere, för jag tänker fuck it, det är lååångt kvar till juni och vadå vi kommer fortfarande träffas! ah..så vill han att jag ska skriva en glad sångtext, för att jag sa att jag inte kan, hah, yeah good luck to me..
jag har inte ens något vettigt att skriva nu, careless not creative, jag bara längtar såå tills alla serier börjar sändas igen nu när strejkfan är över. och ja, just det, jag fyller snart tjugo. varför har jag inte brytit ihop än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback