The semen cavity killer

var ute med klasskids igår för första gången, nice. jag, martin, joel och john stack direkt efter skolan, och det kändes lite tragiskt när vi kom fram till kings head kl halv fyra, och stället inte ens hade öppnat. men jaja, still nice.
idag skippade jag kvällskursen igen, inte för att det är tråkigt, jag bara orkar inte pallra mig bort efter en hel dag av häng hemma.
madde kom förbi en stund på förmiddagen och jag fotade henne, hon ville ha lite nya bilder med sin nya hårfärg. efter det satt jag i stort sett bara och lyssnade på the brian jonestown massacre, ett band martin tipsade om igår. very nice! favorit hittills är Anenome. runt halv sju började jag få lite ångest över att ha skippat föreläsningen så jag stack ut och cyklade en stund. det funkar alltid, måste vara något med vinden som blåser genom håret och musiken som blockerar allt ljud runt omkring, perfection liksom. hemma igen såg jag criminal minds med mamma, det är alltid lika kul att kolla på sånt med henne. hon blir så rädd och tagen av allt och jag måste liksom förklara för henne att det bara är en serie. kvällens mördare var kannibal och i slutet kom det fram att han lurat i folket människokött, från ett av hans offer. mamma äcklades, medan jag skrattade. hela grejen var så, morbid rolig. mördaren såg ganska lustig ut, och fick en hånfjantig min i ansiktet när han snackade med prästen som typ: "God is in all of us." Mördaren: "And Tracy is IN all of us too..."(!!) yeye
de senaste tre timmarna: stand up, och det måste seriöst komma fler avsnitt från comedy central, något nytt, snart! för jag har sett allting om och om igen, jag kan det utantill.
"do they find semen like that, or, do they look for it?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback