Idle hands are..

inatt innan jag somnade låg jag och tänkte som vanligt, och jag kom på att jag är en sån som skulle kunna ingå i en pakt med djävulen. jag skulle kunna föda hans demonbarn och hjälpa honom förgöra världen. jag lekte med tanken och skrattade, sedan for en konstig känsla genom kroppen och jag rös. jag försökte sluta tänka på det men fick svårt att andas. varje gång jag höll på att somna in kändes det som att jag slutat andas och jag vaknade hastigt till. det höll på sådär i ca en halvtimme innan jag tillslut lyckades, och jag drömde något grymt. det är nice att veta att man kan fucka upp sig själv så lätt.

Kommentarer
Postat av: shadi

dom där andningssvårigheterna har och göra med att djävulen just gjorde dig med barn...... graaaaaaao...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback