so long to this cold, cold part of the world.

långpromenad med anders ikväll igen. vi gick till eriksberg och hängde vid hamnen en stund, sedan satte vi oss uppe på berget bredvid och kollade på solnedgången. söndagarna har börjat bli något jag ser framemot, äntligen ingen mer ångest, fastän jag har en hel vecka av plugg framför mig (jag ska barrikadera mig i skolans bibliotek för att kunna få något gjort så jag inte failar tentan, igen..), så är det lugnt! i'm fine.
festen igår var ganska tråkig, snackade bara med några roliga australiensare och en snubbe som var en blandning mellan serb/rumän/ungersk och svensk, typ. nå nå, måttligt nice, men runt ett somnade jag och martin i stinas säng och när anders sedan väckte oss, ca en timma senare hade i stort sett alla stuckit. så det gjorde vi med.
i fredags kom vi aldrig ut. började förfesta hos anders men alla var så jävla sega och tillslut var det bara jag och han kvar. vi satt i köket och drack upp det sista samtidigt som vi diskuterade vår sexuella frustration. han vill gärna hitta någon, men jag orkar inte bry mig, är i en "jag trivs bättre själv" period nu vilket är underbart och kravlöst. needs går alltid att tillfredsställa och herregud det är ju vår nu, jag kan inte må dåligt när solen skiner. no no!
vaknade hos min syster imorse och vi satt på hennes inglasade balkong i fyra timmar. all in all, nice helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback