something sweet

var på maskerad igår i ett kollektiv vid kallebäck (lyckholms fabriker). jag valde mellan min lingerie t-shirt och min mardi gras t-shirt och jag körde på mardi gras, tyckte det var mer passande, men i efterhand kom jag på att lingerien vore bättre för typ ingen visste vad mardi gras är för något (förutm en italiensk snubbe som var utklädd till mckillen från the village people). Jag blev lika förvånad varje gång..
Random person: Vad ska du föreställa?
Jag: En full tjej på springbreak i mardi gras.
Random person: Mardi gras?
Jag: Herregud vet ingen här vad mardi gras är förnågot!? vad är det för fel på er?! du vet dit kidsen åker i usa och super sig fulla, tjejer flashar brösten och så får dem pärlhalsband?
Random person: Hahaha va?! det har jag aldrig hört talas om..
ah well. jag träffade på en gammal skolkamrat där, tobias. vi gick i samma klass från 1an-2an och bella, min barndoms bästis, hade världens crush på honom. jag fattade inte att han kände igen mig för det tog mig en stund att komma på vem han var. när lampan äntligen lyste i huvudet fick jag fram: Tobias?! FAN VAD DU HAR VÄXT! hahaha, go figure liksom?
nåväl, jag blev förvånansvärt full och jag minns inte riktigt vad som hände mellan tolv och två, men tydligen hade jag blivit våldsam för jag "råkade" (har inget minne av detta) slå till anders på näsan så han började blöda, och direkt efteråt bad jag om förlåtelse tills jag nästan blev tårögd. anders gottade sig i mitt dåliga samvete och försäkrade mig att det var lugnt. jag och han traskade hem efter ett tag, till honom, och åt mackor med potatissallad. sen stack jag hem och slaggade på min syrras obekväma soffa. oh well, på spårvagnen hem idag slickade en jättesöt hund mig på handen och det var precis vad jag behövde efter denna långa frustrerande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback