"yoelärjudeochkanintehjä[email protected]"

var ute med issa igår (igen). vi har återupptagit kontakten och bråket vi hade för fyra månader sen känns så trivialt och idiotiskt att det inte är någon idé att ens tänka på det. ialf..vi skulle ses efter hon slutat jobba för att ta en öl/cider, men såklart blev hon sen och jag fick sitta och vänta i typ 20 min. men no worries.. vi traskade till 7eleven för att ta ut pengar först, och sedan gick vi till viktoria, men det var fullt med tråkigt folk så vi stack vidare till publik istället. när issa skulle betala för sin cider så hittade hon inte sina pengar, bartendern blev typ sur och jag betalade sålänge, för att ge henne mer tid att leta frenetiskt igenom sin väska.. så frågade jag henne ifall hon verkligen TOG pengarna ur automaten och hon får en cepeblick i ansiktet. "VARFÖR ÄR JAG SÅ BLOOOND?!?!?!" aaahahahhahaa (sorry issa men i had to..om några veckor kommer detta inte vara pinsamt längre..) yeahyeah, hon cursade sig själv för en stund och jag satt mest och log, för komigen, det är komiskt och det handlade ju inte om så mycket pengar egentligen. hehehe.
vi satt på publik en stund, tills den sura bartendern stängde uteserveringen, då pallrade vi oss vidare till linné terassen. där satt vi och snackade och hade det nice i någon timme, tills en full medelåldersgubbe började lyssna på vårat samtal och tränga sig in. det hela urartade och började handla om politik and shit (go figure). efter en stund började jag och issa ge varandra signaler, jag lade ena armen bakom hennes rygg och pillade med håret, hon började nypa mig på låret (inte meningen att det ska rimma eh) och vi båda fick en sån skrattlust att han måste fattat det, för någon minut senare tackade han för sig och stack. hahahahaha! nånå, vi stack hem runt ett och när jag satt själv på backaplan i väntan på spårvagnen kändes allting HELT jävla okey. jag är i en harmonisk period nu, mycket tack vare mina känslor (amoureuse) och återuppståndelsen av min och issas relation. Mitt hjärta har inte flippat på ett tag nu, och jag har fattat att det var bra att det gjorde sådär, för det var det som behövdes för att jag skulle vakna upp, efter sju års sömn.

I NEED YOU SO MUCH CLOSER, SO COME OOOOOON!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Judiska församlingen tycker inte att du ska häda judar på detta vis!!!!/Yoel



(haha, såhär glad blev han över dina fina rubriker :D

det är du och jag mot världen, ingen förstår sig på oss, haha)

2008-06-01 @ 22:38:35
Postat av: Irina

hahahahah, SUCK IT YOEL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback