You're my favorite thing by far

kom nyss hem från eriksbergshamnen. satt där i några timmar och njöt av livet med sigur ros och BJM i öronen. herregud, jag kommer aldrig få nog av (david bowie I love you) Since I was six. Anton Newcombe är ett musikaliskt geni och jag längtar sååå till den 24 juni (hämtade ut biljetten idag, looking at it right now..ah)
den sista skoluppgiften går sådär eftersom jag inte kan lyckas fokusera tillräckligt länge för att få ut något vettigt, men det är lugnt, jag mår för bra för att bry mig. och som vanligt löser saker sig alltid när det gäller skola. yaya..jag är trött, kan knappt tänka, men vill inte sova heller. uh.
I WANT TO KISS, PINK LOVE, PINK LOVE, I WANT TO KISS, PINK LOVE, PINK LOOOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback