..now i’m blowing a demon in hell and it’s horrible...i’m thinking i shouldn’t have lied so much..or whatever

so there's still hope, lovely..

idag såg jag för första gången ever en pensionärs tant som satt med benen på ett spårvagnssäte, hon satt liksom lutad mot fönstret och så benen utsträckta på sätet bredvid, som om, what the hell big deal. det påminde mig om den gången då jag såg en gammal gubbe äta dillchips på en spårvagn. jag vet inte varför men jag blir så glad av att se sånt. det är hoppfullt, liksom: hey livet är inte alls slut vid 60+! man kan fortfarande äta chips, sitta bekvämt och göra allt sånt som man alltid gjort. no worries!

en av mina nya favorit standup komiker heter louis c.k och jag kan inte få nog. hade sett hans comedy central grej för längesen och den var kul, men hans långa specialshower är hysteriskt grymma. han är så jävla äckligt sincere och bara rakt på sak. no sugarcoating, no pussyfooting around, bara fullt med svordomar, onani, äktenskap och barnuppfostrings-problem. det är tragiskt rolig humor at it's best så för allt i världen se SHAMELESS och CHEWED UP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback