PEPE SILVIA

PRAISE THE LORD!! AAAHAHAHAH!!! Jag har äntligen, hallelujah, hittat fantasy island! förhoppningsvis kommer jag kunna  kolla på hela säsongen imorgon, och i övermorgon och i helgen! yehaaaw. Suck it tv4 och svt! I don't need you anymore!
aaahahahahahahaha!!

-

in other news.. den franska kortfilmen är i stort sett färdig, på fredag ska anders hjälpa mig att fixa ljudet and then, boom baby, done!

-

jag har skolkat från alldeles för många föreläsningar i den nya delkursen, i need to shape up..idag pallrade jag mig dit men höll på att somna de sista 40 minuterna. varför är det alltid så? de sista 40 jävla minuterna svider det i ögonen och min kropp kollapsar. jag måste aktivt hålla mig vaken, vilket gör att jag inte kan fokusera så mycket på vad som sägs. jesus liksom. wake up!

-

säsong 4 av its always sunny in philly har varit upp och ner, men de senaste två avsnitten tog priset!
Charlie: CAAAROOOL!?! CAAAROOOL?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback