I'm fudding myself stupid and I'm bloody loving it.

hahahahahahahahaha! best ever i extras är avsnittet med kate winslet, hands down! hon ger maggie råd om hur hon ska talk dirty med sin pojkvän, iklädd som en nunna, priceless! jag grät av skratt första gången jag såg det här klippet. (speciell hennes min vid 1:13, och sen när hon "lägger på" luren. HAHA!!)

aahhh.. in other news, jag klarade av den muntliga tentan idag. återigen har jag bevisat för mig själv att jag inte behöver plugga röven av mig för att klara mig, jag är tydligen bra på att övertyga folk om att jag vet vad jag snackar om. good for me.

allting är lugnt nu, back to normal. inget nytt, lite tråkigt, men fan ibland är det skönt med tråkighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback