Lover's Spit

lyssnar på Broken Social Scene, ett för mig nytt band som jag föll för igår tack vare Half Nelsons grymma soundtrack. yesyes
idag var nice och enkelt i skolan, even nicer hemma då jag grejade med röstinspelningen som celine äntligen skickat! (förhoppningsvis kan jag börja filma nästa vecka). jag har också packat och skrivit lite, hela tiden med broken social scene i bakgrunden. i stort sett hela you forgot it in people skivan är grym, men speciellt, speciellt: Lover's spit. Äntligen en ny låt som fastnar direkt och som kommer finnas kvar på spelningslistor for years to come. I like it all that way
Imorgon på morgonen åker jag till stockholm och får äntligen träffa Jobring igen. får äntligen spela in musik igen. får ÄNTLIGEN åka härifrån igen!
mmm... i like it all that way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback