surprise me and grind me

Såg The United States of Leland igår kväll. Very nice! jag gillade storyn, karaktärerna (Ryan Gosling!) och soundtracket var grymt, speciellt Jeremy Enigk låtarna. Den påminde lite om Hard Candy, kanske mest på grund av den illröda hoodien. nånå, sen såg jag The Nines (thriller?), inte lika nice. Det började bra och jag blev faktiskt rädd en gång, men i typ mitten gick det nerför och slutet var bara, blah, whatever.
har precis läst lite inför imorgon; föreläsning och gruppdiskussioner, wopee. inte så svårt direkt, men så ansträngande att behöva vakna tidigt och pallra sig iväg för att lyssna och snacka om något man inte är det minsta intresserad av (vi är inne på medeltida litteratur nu)...  Yeye, bara imorgon kvar, sen har jag tre underbara dagar i stockholm att njuta av. Jobring here i come! soon.

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback