verklighetsflykt

haha senaste dubbelavsnittet av its always sunny var det bästa av nya säsongen so far, grymt! jag trodde det skulle gå downhill men no no..
Frank: Nobody is gonna have an orgy in their mansion, all over their nice furniture!
...
Dennis: Why is there a buffet at a goddamn orgy?!
Frank: Well you don’t wanna bang on an empty stomach do you?

ah och så har pushing daisies börjat igen, och heroes, och så har jag börjat följa några nya serier också. Sammanlagt är det typ 12 st som jag följer nu..känns lite mycket men vad skulle jag annars gjort? hösten är ett faktum och tiden jag spenderar inomhus blir mer och mer. egentligen borde jag ägna mig mer åt litteraturen som måste läsas för kursen, men herregud, antik litteratur tilltalar mig inte det minsta. jag förstår mindre av dem svenska översättningarna av Homeros och Sofokles skrifter än Hamlet, den gamla engelska versionen. fuck epos och fuck hexameter.


(5 min senare: kollar på desperate housewives och skrattade precis åt ett oidipus skämt dem fått in.. oh geez)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback